Nurmon Kokoomus kevätkokouksessaan

8.7.2021

Pertti Mäki-Hakola kutsuttiin osaston kunniapuheenjohtajaksi (kuva: seinajoenkokoomus.fi)

Nurmon Kokoomus järjesti kevätkokouksensa 7.7.
Kokouksen avasi yhdistyksen puheenjohtaja Jarkko Panu ja kokouksen alkuun Jesse Luhtala toi kokousväelle ajankohtaiset uutiset mm. kaupungin luottamustoimien osalta.

Varsinaisen kokouksen alkuun kokousväki sai kunnian kutsua Pertti Mäki-Hakolan yhdistyksen kunniajäseneksi. Pertti on pakertanut Nurmon Kokoomuksen eteen kunniakkaat 55 vuotta ja tänä keväänä koitti se aika, kun Pertti ei enää kuntavaaliehdokkaaksi lähtenyt. Lämmin kiitos ja nöyrä kumarrus arvokkaasta työstäsi, Pertti.

Kokouksessa luovutettiin sinisen kokoomuksen ansiomerkki Leena Sjöstedtille, Susanna Vehkaojalle ja Raimo Viljamaalle. Vihreän ansiomerkin saivat Elina Kalliovalkama ja Jari Mäki-Teppo.

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Jarkko Panu ja hallitusjäseniksi Marko Hakala, Maija Soini, Vesa Latvala, Susanna Vehkaoja, Raimo Viljamaa, Elina Kalliovalkama, Heikki Keskinen, Antti Nisula ja Petri Haavisto.
Osaston järjestäytymiskokouksessa varapuheenjohtajaksi valittiin Marko Hakala, sihteeriksi Maija Soini ja taloudenhoitajaksi sekä vaalivastaavaksi Vesa Latvala.

Kokous eteni jouhevasti, mennyt vuosi pantiin pakettiin, vaalitulokseen oltiin tyytyväisiä ja uudet suunnitelmat kirjattiin pöytäkirjoihin.