Seinäjoen Kokoomusnaisten hallitus järjestäytyi

25.6.2026

Vuosikokouksen jälkeen kokoonnuimme, ja järjestäydyimme seuraavasti; varapuheenjohtajana jatkaa Maarit Siik, sihteeriksi valittiin Tiia Wallin ja taloudenhoitajana jatkaa Kaija Hauta-aho.
Tapahtumavastaavaksi valittiin Maarit Siik ja viestintävastaavaksi Salla Jokiaho.