Jesse Luhtala jatkaa Kokoomuksen johdossa Seinäjoella

9.12.2020

Kokoomuksen Seinäjoen Kunnallisjärjestö on tiistaina 8.12. pitänyt sääntömääräisen syyskokouksensa. Kokous järjestettiin voimassa olevien suositusten myötä monimuotoisena ja kokoukseen osallistui edustajia, niin paikan päällä kuin etäyhteyksiä käyttäen.

Kokous valitsi yksimielisesti Jesse Luhtalan jatkamaan Kokoomuksen Seinäjoen Kunnallisjärjestön puheenjohtajana.

-Olen todella mielissäni siitä innosta millä tämä kokoomusjoukkue on menossa kohti kuntavaaleja ja ottamassa paikan takaisin Seinäjoen valtuuston suurimpana puolueena. Olemme poikkeuksellisista ajoista huolimatta olleet aktiivisin puolue Seinäjoella, tehneet kaikkien aikojen laajimman ohjelmatyön Seinäjoella ja olemme vahvassa etukenossa ehdokaslistan kokoamisessa, puheenjohtaja Luhtala iloitsee.

Yhdistyksen vaalipäällikkönä jatkaa Matias Juupaluoma. Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin Esa Isosaari, Päivi Katajamäki, Keijo Tauriainen, Liisa Lähdesmäki, Mika Soivio (uusi), Minna Lounatvuori (uusi), Jarkko Panu, Kyllikki Anttila, Seppo Pihlaja (uusi), Paula Hautala, Raimo Viljamaa ja Viljami Kallio (uusi).