Seinäjoki - Ihmisten kaupunki - ohjelma on julkaistu

8.2.2021

Me Seinäjoen kokoomuslaiset olemme olleet pitkäjänteisesti kehittämässä Seinäjoen Kaupunkia. Olemme kaupunkina menestyneet poikkeuksellisen hyvin. Voimakas tahtomme kaupungin kehittämiseen ja sinnikkyytemme haasteidenkin edessä on mahdollistanut tämän myönteisen kehityksen. Yhdessä ja yhteistyöllä tätä kaupunkia on rakennettu ja vain yhdessä voimme menestyä jatkossakin.

Viimeinen vuosi on ollut poikkeuksellinen myös omassa kotikaupungissamme. Pandemia on muovannut elämäämme kovalla kädellä ja muokannut kuvaamme tulevaisuudesta. Erityisesti siksi me kokoomuslaiset lähdimme tekemään puhtaalta pöydältä visiotamme Seinäjoen tulevaisuudesta.

Osallistimme kaupunkilaisia kuntalaiskyselyllä, pidimme lukuisia yleisötilaisuuksia ympäri Seinäjokea, kävimme vuoropuhelua kokoomuslaisten luottamushenkilöiden ja valtuutettujen kanssa. Tämän yhteisen ponnistuksen lopputulemana syntyi kokoomuslainen visio kotikaupunkimme tulevaisuudesta: Seinäjoki, Ihmisten kaupunki - Seinäjoki 2030.

Seinäjoen kokoomuslaisten puolesta,

Jesse Luhtala, puheenjohtaja