Kansallinen Kokoomus myönsi ensimmäiset juhlamitalit Seinäjoella Kuvajalle, Ristilälle ja Ylä-Autiolle

4.12.2021

Seinäjoen Kokoomus juhli isänmaallisessa illassaan itsenäisyyspäivää sekä ojensi Kansallisen Kokoomuksen ensimmäisen juhlamitalit Seinäjoella pe 3.12.

Suomen itsenäisyyden kunniaksi lanseeratut Kansallisen Kokoomuksen juhlamitalit on myönnetty pitkästä ja ansiokkaasta urasta Seinäjokelaisille vaikuttajille Matti Kuvajalle, Raimo Ristilälle ja Ilmari Ylä-Autiolle. Kukin heistä on tehnyt erittäin merkittävän ja pitkän uran Kokoomuksessa, Seinäjoen Kaupungissa ja maakunnallisissa tehtävissä. Merkkien saajat ovat osaltaan vaikuttaneet suuresti Kokoomuksen menestykseen ja vaikuttavuuteen Seinäjoella. Kokoomus on ollut keskeisesti vaikuttamassa Seinäjoen kaupungin poikkeuksellisen suureen menestykseen suomalaisessa kaupunkikentässä. Merkkien saajat ovat omalta osaltaan olleet keskeisinä vaikuttajina tässä menestystarissa.

Juhlamitalien lisäksi Kansallinen Kokoomus myönsi valkoisen leijonamerkin pitkästä ja ansiokkaasta työstä Kokoomuksen ja Seinäjoen kaupungin hyväksi Erkki Honkalalle

Seinäjoen Kokoomuksen ensimmäisen Isänmaallisen juhlan avasi Seinäjoen Kokoomuksen puheenjohtaja Keijo Tauriainen. Illan juhlapuhe kuultiin kansanedustaja ja kaupunginhallituksen puheenjohtalta Paula Risikolta. Puolueen tervehdyksen iltaan toivat varapuheenjohtaja Antti Häkkänen ja kokoomuspiirin puheenjohtaja Jesse Luhtala. Puheenjohtaja Tauriaisen sanoin Seinäjoen Kokoomus saa isänmaallisesta illasta hienon uuden perinteen myös tuleville vuosille.