Kunnallisjärjestön syyskokous ti 8.12.

4.12.2020

Tervetuloa Kunnallisjärjestön syyskokoukseen ti 8.12.2020. Kahvitarjoilu alkaen klo 18.00 Sorsanpesän ravintolassa. Varsinainen syyskokous Hotelli Sorsanpesän Pikkuhovi -kokoustilassa tai etäyhteydellä klo 18.30.

1.  Kokoukseen tulee ilmoittautua ennakkoon 6.12. mennessä, sekä ilmoittaa osallistuuko kokoukseen paikan päällä vai etänä.

2.  Yhdistyksen puheenjohtaja tai sihteeri toimittaa valtakirjan

3.  Mikäli kokoukseen ilmoittautuu yli sallittujen rajojen osanottajia paikan päälle, ohjataan osanottajia etäosallistumiseen.

4.  Etäosallistumisen myötä kokouksessa äänestäminen ei ole mahdollista. Mikäli jostain asiasta ei saada yksimielistä päätöstä aikaiseksi, asia jää pöydälle.

Kokoustilassa pyrimme pitämään riittävän etäisyyden toisiimme ja välttämään turhia kontakteja. Yhdistyksen äänivaltaisia kokousedustajia voi olla 1kpl / alkavaa jäsenmäärän kymmenlukua kohti. Poikkeuksellisesti kokoukseen voi osallistua paikan päälle vain äänioikeutetut edustajat. Kaikki kokoomuslaiset ovat tervetulleita etäyhteydellä seuraamaan kokousta ilmoittautumalla: jesse.luhtala@proprint.fi